2012-05-15

Jablotron GDP-02 servis a oprava

Musím tímto veřejně poreferovat, jak skvělý i mimozáruční servis má česká firma Jablocom u které jsem nechal opravit již dva telefony Jablotron, které měly závadu.



Babiččin telefon nechtěl rozpoznat SIM kartu. Poprvé, u černého Jablotronu za to mohl tatínek, který zlepšoval kontakt SIM holderu a karty tak, až se to ulomilo. Podruhé u bílého proto, že byl v SIM holderu studený spoj a karta se načetla jen po specifickém zatlačení na držák. Vždy byla špatná baterie a vždy jsem požadoval aktualizaci firmware.

V obou případech mi nezbylo nic jiného, než odeslat telefon do servisního centra Jablocomu:
JABLOCOM s.r.o.
Servisní středisko
V Nivách 12
466 01  Jablonec nad Nisou

Zásilku jsem na poště podal 7.5.2012 a už 15.5. zvonil kurýr z DPD, který mi vezl zásilku. Opravu jsem platil hotově a to 590,- za provedené zákroky (zvýrazněné jsem žádal):
  • proletování SIMholderu
  • výměna akumulátoru
  • výměna podsvětlení displeje
  • sw update
  • výměna adaptéru

Takto profesionální a přitom cenově dosažitelný servis jsem již dlouho nezažil. Člověk má stále na paměti 'techniky' ze Sectronu, kteří v Ostravě vyřizují reklamace a opravy Nokií, kdy všechno je oxidace nebo to stojí aspoň 1000 Kč.

Musím opravdu pochválit takový servis (moji objednávku měl na starosti technik Noll), který je velmi podobný přístupu amerických společností a hlavně ze své vlastní zkušenosti vím, že se tak nestává náhodně, ale jde o zaběhnutý standard. Jen tak dál!

Doplněno: Začal jsem pátrat proč vyměnili i trafo, které před odesláním fungovalo a po měření jsem došel k závěru, že ho tam kluci odpálili, protože je nyní na výstupu 0V a ještě chybí nějaká vnitřní část konektoru. Ale co, vyměnili jej, takže bych toto s klidem přecházím...

Žádné komentáře :

Okomentovat

Dotaz, připomínka, oprava?
(pokud máte problém s vložením příspěvku, vyzkoušejte to v prohlížeči Chrome)