Na své staro-nové navigaci TomTom Rider 400 jsem se potýkal s následující chybovou hláškou (zařízení mám v angličtině)
"oops we are having trouble accessing tomtom services"
Jednou z myšlenek bylo, že mám příliš komplexní (dlouhé) heslo pro myDrive service, ale ani po změně na jednodušší problém nepřestal (6-32 znaků). Potřeba bylo změnit email, který funguje jako uživatelské jméno pro TomTom účet. Používal jsem v něm znak +, který tato již starší navigace nechtěla validovat i když to na novém TomTomu 550 fungovalo bez obtíží.
Dobrou zprávou je, že změna emailu je možná v uživatelském panelu tomtom.com/en_gb/account/details.html jsou tam také vidět všechna spárovaná zařízení.
Zkouškou jiné/další funkčnosti může být připojení navigace k počítači pomocí USB a provést spárování zařízení s účtem přes aplikaci MyDrive Connect od firmy TomTom. Takto dojde také k aktualizaci map a doplňků, nicméně pro aktivaci účtu v menu navigace to nestačí.
Díky za info, mám stejnou navigaci.
OdpovědětVymazat