2012-02-27

Deaktivace internetu v samoobsluze Vodafone

Momentálně mě trápí samovolně se k internetu připojující telefon, ačkoliv jsem neměl s Nokií nikdy žádný problém v tomto ohledu, dospěl jsem k názoru, že si internet napevno zablokuju. Odblokace je záležitostí minutky u PC a vzhledem k tomu, že v současné době neprobíhají žádné reklamní akce, při kterých by byla tato služba zadarmo, tak o nic nepřicházím.

Problém nastal v momentě, kdy byla samoobsluha přepracována a volba deaktivace se trošku skryla. Protože mám službu Po svém, stál by mě hovor operátorovi snad 30 Kč/min, tak jsem vzal druhé číslo a dotázal se zadarmo.

Jak tedy vypnout veškerý internet z mobilu?


Dříve byla tato volba přímo u volby tarifu, dnes je skryta jinde. SMS potvrzení přišlo za několik sekund po aktivování.

7 komentářů :

  1. jj,řeším naprosto to samé.Jedině osobně na pobočku, jeli to možné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, že ne!
      Koukněte pořádně na screenshoty... ;-)

      Vymazat
  2. Na pobočce to nejde. Mi řekli ať zavolám :D

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tohle jsem hledal. Díky

    OdpovědětVymazat
  4. díky, funguje to skvele. jejich schovani je pekna prasarna

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní24.03.13 9:39

    Díky, pravé tohle jsem hledal. Z ničeho nic mi naúčtovaly internet i přesto že jsem ho nepoužíval. Kolegovy v práci se stalo totéž, i přesto že má starou Nokii a nemá na ni ani nastaveny přístupový bod.

    OdpovědětVymazat

Dotaz, připomínka, oprava?
(pokud máte problém s vložením příspěvku, vyzkoušejte to v prohlížeči Chrome)