Sestavení spojení mezi chytrým náramkem Xiaomi Mi Band 2 a jakýmkoliv telefonem s Androidem je tématem nesčetných diskusních fór na internetu, protože to více nefunguje než funguje. Mi se tento problém podařilo vyřešit a tak sumarizuji své zkušenosti pro další googlitele.
Výchozí podmínky:
Xiaomi Mi Band 2 ve verzi v1.0.1.67
Huawei P8 lite ve verzi Android 6.0 EMUI 4.0.3
Problémem je, že základní spárování lze provést pouze přes aplikaci Mi Fit, která ovšem zařízení mnohdy nenachází a jen píše, že není možné operaci dokončit. V tomto momentu začnete uvažovat, zda-li je náramek vadný nebo váš telefon pořádně nefunguje.
Moje cesta ověření byla, že jsem si vypůjčil iPhone (iOS 11.1) a vyzkoušel spojení v aplikaci Mi Fit z AppStore a nepřekvapivě došlo k propojení po pár sekundách. Náramek je tedy v pořádku. Poté bylo potřeba jej odebrat z účtu a přihlásit se k účtu Xiaomi opět na Androidu.
Huawei přístroj se samozřejmě nepřipojoval i nadále. Stáhl jsem aplikaci Notify&Fitness for Mi Band od OneZeroBit z Google Play, která umožňuje také pasivní přidání na základě MAC adresy náramku. Tato cesta není moc užitečná, protože spojení na tvrdo náramek nespáruje, ale tato aplikace umožňuje, že připojování stále běží a není třeba jej obnovovat.
Zapnul jsem vyhledávání neoficiální aplikací poté i oficiální a šel spát. Ráno se nic nestalo, ale při pokračování oficiální aplikací se mě Mi Fit zeptal, zda-li chci opět přidat již rozpoznané zařízení (během spánku se totiž špatně mačká potvrzovací tlačítko). Došlo tedy k novému vyhledávání a po nějaké minutce náramek konečně zapípal, že je synchronizován.
Proč toto píšu je skutečnost, že jsem nepoužil žádné speciální metody, jen hromadu času a pokusů. Pokud vám to blbne taky, buďte prostě trpěliví, než si budete moc své wearables užít naplno.
Pozdější synchronizace většinou funguje, většinou. Zkrátka tento způsob implementace zdá se poněkud nešťastný...
Při podobném problému jsem nechal náramek několik dní vybitý (cca 14 dní) a od té doby zase funguje vpohodě.
OdpovědětVymazatTomu se říká factory reset a většinou se tím řeší, že si někdo náramek neodhlásil z účtu, nicméně je to úžasně nepraktické, když ti přijde nová hračka, proto je to poslední řešení...
VymazatDěkuji, pomohlo nám to.
OdpovědětVymazatZkuste aktualizovat software na Emui 4.0.3. číslo sestavení B595.. na konci. Mě jediné toto pomohlo. Sice v nastavení bluetooth my to teď náramek nenajde ale aplikace Mi fit se s náramkem spáruje. Před tím to bylo naopak . Mi band 3 a huaweH p8 lite
OdpovědětVymazatNáramek jsem dal dohromady pomocí aktualizace a bylo to ok
OdpovědětVymazat