2016-02-07

Recenze IP kamery IAN 271723 a zkušenosti

Protože si už delší dobu hraji se zabezpečením pomocí internetových kamer, tak jsem si zakoupil v akci v řetězci LIDL inzerovanou neprofesionální IP kameru IAN 271723 za částku 1990 Kč a vrhnul se na prostudování její funkčnosti.



Rovnou zde musím upozornit, že nejde o klasickou IP kameru, protože se chová poněkud netradičně. Předně záznam s ukládá výhradně na microSD kartu. Nenašel jsem stream URL s videem, což je problém, pokud chcete záznam ukládat mimo samotnou kameru, či jej vyhodnocovat analytickým software v reálném čase. 



Z toho také plyne, že samotná kamera nemá webové rozhraní. Obraz můžete kontrolovat výhradně pomocí mobilní aplikace (Android / iOS) nebo windows software, přičemž nastavení lze provádět pouze přes mobil.



Ke kameře se připojuje pomocí čísla DID, což je nějaký pevný unikátní řetězec znaků a pak nastaveným maximálně 10 místným heslem. Do administrace pak potřebujete ještě další heslo. Navazuje se i nějaké TLS spojení, takže přenos hesel je šifrován.


Největší nevýhodu vidím v tom, že kamera nefunguje pouze v lokální síti - ke svému chodu potřebuje internet, neboť po připojení si sice zažádá lokálně přes DHCP o IP adresu, ale poté kontaktuje vzdálený server v internetu (konkrétně Amazon AWS), který slouží jako proxy. 



Ten předává požadavek na přenos obrazu, který kamera multicastuje do koncového zařízení. Hodnocení této vlastnosti záleží na tom, zda jste rozuměli poslední větě. Jestli ne, je to pro vás dobře, kamera funguje i když o tom nic nevíte. Mi se to vůbec nelíbí.

Celkově kamera zatím funguje spolehlivě a je i bytelně vyrobena, bohužel to však není inzerovaná IP kamera, ale nějaký kamerový paskvil - naštěstí "funkční". 

Kompletní manuál i v češtině ke stažení z webu.

Technické parametry: 

  • Typové číslo: IAN 271723 
  • Model: CS12B050150FGF
  • Číslo produktu: 10.023.81 
  • EAN: 8711658461748 
  • Rozlišení obrazu: 1280x720 (HD ready) (720P) 
  • Citlivost 1 až 8 LUX 
  • Síťová rozhraní: Ethernet, WiFi 
  • Fyzická ochrana: IP66 
  • Zabezpečení přístupu: DID username + password

Pozor na umístění kamery a snímáním majetku, protože je to složité ještě z hlediska ochrany osobních údajů. Pokud chcete kameru provozovat na veřejném místě, musíte požádat o povolení Úřad na ochranu osobních údajů, kde dle mého sedí ti největší paranoici v zemi.



Pustil jsem se do analýzy kamery: odposlech paketů a reverzní inženýrství souboru s firmware, který jsem získal od nizozemské podpory. Kamera je ze síťového pohledu klient, nejsou na ní otevřené porty (kromě UDP přenosu obrazu) a tudíž se na ni nedá připojit. 

NEúspěšný pokus o připojení.

Na kameře běží CentOS pro ARM, mám i zdrojáky od kamerového systému "p2pcam" a nevidím v nich žádnou podvratnou činnost, protože pokud někdo cizí kouká na váš obraz, tak to dělá přes server a tam se nedá dostat. Možnost jak ovládnout kameru je připojením USB sériového kabelu, protože na desce uvnitř jsou pro to piny, nicméně se mi to nepovedlo zrealizovat.

Postup rozebrání na videu.

Součásti Camera IAN 271723:
  • wapp-G01SL03C (2014-01-09) modul LED
  • wapp-G01SS02D (2014-10-22) modul kamery
  • wapp-G01SM01C (2013-12-30) základní deska


Pokud máte nějakou další zajímavost či zkušenost s provozováním této kamery, ozvěte se mi do diskuse a přispějte svými postřehy.

68 komentářů :

  1. Kamerku jsem si chtěl koupit dvě a pro projetí 6 lidlů v okolí mě akorát nasrali. O půl deváté už nikde nebyla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem to napsal jak maďar. No prostě mě opět v Lídlu nasrali. Jestli jim přišly do každé prodejny 3 kusy,tak ať to příště raději ani nedávají do letáku!

      Vymazat
  2. Přesně, jak tady píšeš. S IP kamerou to nemá nic společného. A ta "aplikace" pro prohlížení v PC mi přijde jak z dob Windows 3.1. Má to jednu malou výhodu - nepotřebuješ veřejnou IP adresu.

    OdpovědětVymazat
  3. Nedaří se mi připojit kameru přes Wi-Fi. Poprvé ještě můj router našla, tak jsem zadal heslo a uložil nastavení. Přesto se nepřipojila a když jsem nastavení zkontroloval, v řádku SSID bylo "Nic". Několikrát jsem kameru vypínal, dával obnovit WiFi síť, ale znovu už prostě nic nenajde. I když je v paneláku sítí plno. Nevím, co dál. Budu vděčný, za každou radu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi první krok je reset kamery do továrního nastavení. To se dělá trošku netradičně tlačítkem na kabelu kamery, který je při zapnuté kameře nutné podržet 45 vteřin.

      hold the reset button for 45 seconds. After 45 seconds the red LED will start to flash and indicate the system is being reset. All settings will be reset to the defaults.

      Vymazat
    2. Díky za nakopnutí. O možnosti resetu do továrního nastavení jsem ani nevěděl. Jak je někdy užitečné přečíst si návod pečlivě. :) Už je to v pořádku. Ještě jednou díky.

      Vymazat
  4. Ahoj, šlo by obejít nebo simulovat ukládání na PC místo SD ? Díky E

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je přesně to, co se snažím už od začátku prolomit. Dejme tomu, že na tom stále pracuji, ale výsledky se blíží pomalu.

      Co je třeba udělat?
      Získat přístup ke kameře. Uvnitř jsou piny na fyzické připojení UART / COM rozhraní, takže po připájením by se měl dát oživit SSH přístup. To je první krok. Jinak je kamera velmi dobře zajištěná a ze sítě se do ní kromě oficiální aplikace nedá dostat (což je vlastně dobře).

      Poté je třeba nějak ohnout SW, který snímá obraz, což je linuxový p2pcam (zdroják už mám) tak, aby poskytoval stream URL. Poté se dá již ukládání řešit na serveru, případně v kameře spustit webserver a napsat aplikaci, která lokální soubory zprostředkuje.

      Ideálně udělat konektor, který kameru spojí s projektem angelcam.com
      Práce je to až nad hlavu, pokud máte zkušenosti, můžete se do toho zapojit také. :-)

      Vymazat
  5. Dobrý den,
    děkuji za velice detailní rozborku.
    Měl bych otázku, zda kamera nahrává na SD kartu video i když se odpojít od internetu (třeba výpadek konektivity)? Děkuji

    OdpovědětVymazat
  6. Velice děkuji za kvalitní a kvalifikovanou recenzi... přesně co jsem hledal. Pokud nerozběhnou webserver či jiné síťové služby nemá pro mě kamera smysl. Velikou nevýhodu vidím v neustálém používání SDkarty, kdy při častém přepisování hrozí velmi krátká životnost. Navíc ji potřebuji používat i pouze v LAN

    OdpovědětVymazat
  7. Koupil jsem novější typ IAN 281517, přístup opět pouze v Androidu. Jaký program jste použil na prohlížení ve Windows?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. UGRS2Player

      Ale zatím jsem nezjistil, zda funguje i přes internet.

      Vymazat
    2. Obraz rozmazaný, HD ani náhodou. Při rychlejším pohybu se navíc kostičkuje, takže ji vrátím. Je to opravdu šmejd.

      Vymazat
    3. Nainštaloval som emulátor androidu BlueStacks do Windowsu a stiahol originál aplikáciu OMGuard HD. Všetko funguje ako má.

      Vymazat
  8. Dobrý den,
    rád bych se zeptal, zdali tato kamera funguje skutečně pouze přes WI-FI, nebo ji musím nejdříve připojit kabelem k routeru. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejdřív nastavit s připojením na router. Pak v nastavení zadat svoji wifi síť. Dále už nemusí být připojená k routeru a jede pouze přes wifi.

      Vymazat
    2. Nejdřív nastavit s připojením na router. Pak v nastavení zadat svoji wifi síť. Dále už nemusí být připojená k routeru a jede pouze přes wifi.

      Vymazat
    3. Děkuji za odpověď. Takže říkate nejdříve připojit klidně doma kabelem k routeru, přenastavit (je jedno, zdali v androidu nebo na pc ve windows?) na wifi síť a pak kameru mohu od kabelu (routeru) odpojit, přidělat venku kde potřebuji a bude již připojená přes WIFI (jediný kabel tedy bude ten k elektrickému proudu). Chápu to správně? Děkuji.

      Vymazat
    4. Blbost, jsem kamery pověsil na zed napojil napájení a nastavoval vše přes wifi..

      Vymazat
  9. Anonymní29.01.17 9:04

    Dobrý den , jde nekde nastavit aktualní datum záznamu . Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  10. dobrý den. Poradite mi prosím kde se dá stáhnout ten UGRS player děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. soft pre Widle by sa mal dať stiahnuť tu:

      http://service.smartwares.eu/en-us/product/10.023.81/camera-wlan-ip66-1.aspx?tab=downloads

      Vymazat
    2. Běží díky, ale akorát bez zvuku a funkce celkově dost ořezané. Exituje nějaká alternativa? Dík

      Vymazat
  11. Dobrý deň prajem, môžem potvrdiť, že táto kamera, resp. jej "blízky príbuzný" model IAN 281517 funguje zatiaľ tak, ako má, z internetu sa dá dostať na ňu mobilom, tabletom, alebo aj PC aplikáciou (UGRS Player (verzia 2.0.9)), nahráva na SD kartu, videozáznam je možné prehliadať napríklad obľúbeným VLC prehrávačom. Mám ju iba krátko, (jeden deň) takže ešte sem asi pribudnú nejaké skúsensoti. Kupoval som ju v LIDLi, vlastne dve (aj pre kamaráta) vzal som posledné dve. A ako píšu predo prispievatelia mnou, LIDL si asi myslí, že má zákazníkov ako šafranu, ináč si totižto nedokážem vysvetliť tie mizerné čísla dodaných kusov na jednotlivé predajne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, já mám problém propojit kameru jen pomocí wifi. Jakmile odpojím síťový kabel, odpojí se spojení v aplikaci... Děkuji moc za případnou radu. Jarda

      Vymazat
  12. Dobrý den, může mi prosím někdo poradit? V Lídlu jsem asi před cca čtyřmi měsíci zakoupil jednu zniňovanou kameru. Byl jsem s ní naprosto spokojený, protože splňovala účel pro který byla zakoupena. Je umístěna na chalupě a chtěl jsem mít přehled o tom, co se tam děje když tam zrovna nejsem, jelikož je na samotě. Na mobil mi chodil odkaz v případě detekce PIR čidla, připojil jsem se pomocí aplikace a hned jsem on line viděl co se děje. Signál byl jsem chytal ze svého wifi pomocí anténky umístěné na kameře.
    V současné době mám kamery tři. Všechny jsem měl stejně zapojené a nastavené, ale oznámení na mobil mi chodilo jen z jedné z nich. Zkoušel jsem je po jedné vypínat a postupně zapojovat, ale stejně chodilo oznbámení jen z jedné z nich. Sundal jsem tedy anténky a připojil jsem je kabelem přímo do routeru a nastavil je. Všechno funguje jak má, pouze stále chodí oznbámení při detekci pohybu PIR čidla jen z jedné z nich. Nevíte někdo náhodou co se s tím dá dělat, aby oznámení chodilo z každé z nich? Každá logicky vidí na něco jiného. Děkuji za odpověd. Radek

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, mě funguje jak má, jen mám problém s detekcí pohybu. Mám nastaveno detekci pomocí pir senzoru, ale hlásí pohyb pouze když mám spuštěnou aplikaci v mobilu na pozadí. Tím pádem stále běží data... Neví někdo kde by mohla být zrada? Apku mám v mobilu Xiaomi Redmi 3s děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky mě to taky hlasí jen jak je puštěny nebo je na pozadí.
      Aby tě informovala kamera o pohybu musiš si nastavit i posílání na email ale musiš mit email pouze na gmail.com.Na telefonu si pak jen nastaviš email aby tě informoval o emailu.Ja si zalořil novy email jen na kameru

      Vymazat
    2. Tak v tom zrada nebude, pohyb hlásí jak jsem psal, tudíž mám email nastavený dobře a i gmail, ale jde mi o to, že když je spuštěná na pozadí, zbytečně žere data... Čekal jsem že mě při pohybu upozorní a ne že mě upozorní když to mám zapnuté. Nechci to mít zapnuté pořád a vyflákat na tom FUP

      Vymazat
    3. já mám ten samý problém,pokud nemám zaplou aplikaci v tlf,upozornění nechodí :/

      Vymazat
    4. Tak už mi hlášení pomocí PIR chodí normálně. Pokud to někomu pomůže tady byla zrada v nastavení, jak již jsem psal výše jednalo se o nastavení v telefonu Xiaomi Redmi 3S který má nadstavbu MIUI. Bylo potřeba jít do Optimalizace-baterie-spořič baterie-v nainstalovaných app zvolit OMGuard HD a přepnout z MIUI úspora(doporučeno) na žádné omezení. Od teď hlásí každý pohyb.

      Vymazat
  14. Ahojky mám takový dotaz mě funguje taky super akorat mi dost často pada spojení i když mám rychly internet. Jak je to u Vás nebo jaké jsou možnosti aby to nepadalo
    Děkuji

    OdpovědětVymazat
  15. Ahojte. Pokiaľ má niekto záujem mám úplne nové 3ks

    OdpovědětVymazat
  16. Zdravím, mě kamera funguje i bez internetu v mé lokální WiFi síti. Mám jiný problém. Kamera normálně funguje 18, 24 i 30 hodin a pak zhasne zelená dioda - kamera se sekne a nenahraje už nic. Musím jí resetovat, pak nahraje třeba tři minutové alarmy s nesmyslnými časovými údaji "vzmátoří se" a pak zas den pracuje normálně. V průběhu "normální" činnosti vždycky odněkud přijdu, zapnu na mobilu WiFi připojím se přes OMGuard a prohlídnu si nahrané alarmy (nemusím být na internetu a mít aplikaci spuštěnou na pozadí). Nevíte někdo, proč se kamera vždycky po nějakém čase sekne? Myslel jsem, že je to velikostí SD karty, ale koupil jsem 32Gb, zaplněná je ze třetiny a stejně se kamera sekne. Jinak má všechny vlastnosti, které jsem si od ní sliboval když funguje. Potřebuju jí dát na chatu a prohlédnout si vždy při příjezdu týdenní záznamy, ne jen záznamy z prvního dne, co jsem odjel...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. narazil som na obdobný problém, mne kamera nahráva neustále, komunikácia sa neprerušuje (testované z tabletu), ale z počítača UGRS po nejakom čase zhavaruje, na skúšku som UGRS inštaloval na viaceré počítače ale žiaľ z identickým výsledkom, z čoho usudzujem, že je zle napísaná, alebo neodladená aplikácia UGRS, niekedy vypadne behom 15 či 20 minút, inokedy po niekoľkých hodinách. Taktiež sa mi nepáči, prečo programátor aplikácie neimplementoval zvuk, keď kamera na mobile či tablete zvuk má, je to pre mňa jednoducho nepochopiteľné. Mimochodom, kamera ku svojej činnosti nepotrebuje mať nutne nastavený WiFi prístup, stačí metalické pripojenie.

      Vymazat
    2. Jsem na tom úplně stejně, UGRS někdy vypadne po několika hodinách a pak vypadává ihned po spuštění znovu. Pokud to nechám být nějaký čas nespuštěné, pak opět jde spustit na delší dobu, ale vždy vypadne po nějakém čase znovu. Je to dost nespolehlivý program.

      Vymazat
  17. Anonymní05.02.17 2:12

    běží ten program UGRS2Player i pod Windows XP?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. áno, UGRS funguje aj pod Windows XP32-SP3..

      Vymazat
  18. ahoj, mě jen pod win7

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj,
    taky jsem si ji koupil, bohužel asi jsem měl pech na vadný kus, protože jsem ji zkoušel připojit na tři různé routery a nikdy se nespojila (zelená dioda nesvítí) nebo svítila jen krátce, v aplikace OMGuard ji to nenašlo, takže jsem ji dnes vrátil, vrátili mi peníze, což je u Lidlu super, ale jsem bez kamery.

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj,
    taky jsem si ji koupil, bohužel asi jsem měl pech na vadný kus, protože jsem ji zkoušel připojit na tři různé routery a nikdy se nespojila (zelená dioda nesvítí) nebo svítila jen krátce, v aplikace OMGuard ji to nenašlo, takže jsem ji dnes vrátil, vrátili mi peníze, což je u Lidlu super, ale jsem bez kamery.

    OdpovědětVymazat
  21. škoda, že si kameru najprv neskúsil restovať tlačítkom na prívodonm kábli, ja som kúpil dve a jedna sa tiež chovala ako Tebou spomenutá, ale po resete už potom bolo všetko v poriadku ...

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj mám uplně novou tuto kameru a nemám k ní uplatnění...Pokud někdo by ji chtel napiste...profiiq@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda, nevím jak jsem to dokázal, le lamery mě už fungují parádně. Mám v nich SD kartu 32 GB třída 10 class. Třída 10 class je důležitá kvůli rychlosti. Jinak jak jsem psal,že mi chodí oznámení na mobil o detekci PIR čidla ze tří kamer jen u jedné, tak už to maká u všech. Zformátoval jsem u každé SD kartu a vypnul jsem hlášení na e-mail. Mám zaškrtnuté pouze povolení oznámení v v menu nastavení nastavení. Od té doby kamery fungují jak mají.Hrál jsem s i s tím týden než jsem na to přišel. Jinak oznámení mi chodí bleskurychle na telefon, cca do tří vteřin od detekce PIR čidla. Jsem cv dolíku, takže občas se stává, že je výpadek signálu, ale s tím se musí počítat s ohledem na lokalitu mé chaloupky. Jsem spokojený, ale týden jsem zuřil.

      Vymazat
  23. Ahoj,prosím o radu. Známý si zakoupil ipkameru koupenou z Lidlu, ale ma ji z druhe ruky, takze uz u ni nebyl manual a navic chybi i stitek na kamere kde by melo byt cislo DID. Jde ho ziskat i jinou moznosti, nebo je kamera uz k nepouziti? Dekuji za radu Filip

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pripojiť kameru, nainštalovať OMGuard a zvoliť Search. Nájde ju samo a číslo DID vypíše.

      Vymazat
  24. Tak úplně stejná zkušenost, zabliká zelená ledka a nic... několik pokusů o reset, ale stále stejné, svítí jen červená ledka, zkoušeno na 3 různých LAN prvcích, na routeru ale link a aktivitu má. Asi se půjde kamera podívat zpět do LIDLU...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ak kamera ani po podržaní tlačítka reset na kábliku (minimálne 45 sekúnd, ak držíte kratší čas, HW reset kamery sa neuskutoční), pravdepodobne bude zlá a treba ju určite reklamovať, alebo rovno vrátiť.

      Vymazat
  25. Kde sa dá stiahnuť ten UGRS2Player. Ja som snáď prešiel už všetko a neviem sa k nemu dostať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už som sem odkaz raz dával, dávam ho ešte raz:
      http://service.smartwares.eu/en-us/product/10.023.81/camera-wlan-ip66-1.aspx?tab=downloads
      tam si máte možnosť stiahnuť program pre Windows ako aj manuál vo formáte PDF.

      Vymazat
    2. Ďakujem, už som to našiel. Funguje to. Len škoda že pod Windows nie je plná podpora ako OMGuard, napr. spustenie nahrávania pri aktivácii pohybu cez PIR, notifikácia cez email a pod.

      Vymazat
  26. Ahojte.. super informace. Mám model IAN 281517 a můj problém je s clonou kamery. Obraz z kamery je i při běžném zimním dni bez slunce moc bílý. Prakticky tam není nic vidět. Jen z blízka do 2 m. Se sluncem úplně bílo. :-( Až při soumraku je obraz v pořádku. Myslíte, že je to normální? Myslel jsem, že mám kameru umístěnou v tmavém rohu, zkoušel jsem na kameru zasvítit baterkou, obraz z kamery se nijak nezměnil. (bílo) Víte něco o cloně v této kameře? Nedá se nějak manuálně zastínit na pořád? Díky za jakoukoliv radu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skúšali ste zmeniť nastavenie v mobilnej aplikácii OmguardHD v menu nastavení "Video Settings" položku "Enviroment Mode" ???? tam kamere určíte, či má byť citlivejšia na svetlo (Indoor) alebo nie (Outdoor), malo by to pomôcť, ak nie, skúste reštart kamery (tlačítkom na kábliku minimálne 45 sekúnd podržať). Aki ani jedno z uvedeného nepomôže, kamera je pravdepodobne vadná a vrátil by som mu predajcovi.

      Vymazat
  27. Kúpil som túto kameru v Lidli na Slovensku a na účel, ktorý ju používam to úplne stačí. Wifi sa pripojiť síce nedalo a musel som použiť sieťový kábel. Mám ju von a ako vravím na moje požiadavky to úplne stačí. dokonca aj nočný obraz v úplnej tme je celkom dobrý. Nedá sa ešte niekde zohnať? Prípadne ak ju chcete niekto vrátiť do Lidla rád odkúpim...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Mam 1 ks na predaj.Kamera som kupil 27.1.Je v 100% stave aj s blockom
      0911139010 Stano

      Vymazat
  28. Mám nainstalované dvě kamery na chatě. Fungují bez jediného problému (cca 2 týdny). Notifikaci do mobilu dostávám i když mi aplikace OMGuard neběží.(zasílání mailu nemám zapnuté). Při aktivaci PIR čidla kamera nahraje 1 min. záznamu, je možné si prohlédnout nebo stáhnou. PIR čidlo aktivuje bohužel i kočka. Ještě chci vyzkoušet softwarové aktivování.

    OdpovědětVymazat
  29. Zdravím, mám pár tipů! Jednak neházejte flintu do žita, když se kamera dlouho nechce spojit s WiFi. Už jsem si myslel, že je vadná nebo něco dělám špatně - trvalo to fakt hrozně dlouho. Když už jsem to prakticky vzdal a po chvíli (10 min) jsem se vrátil, abych kameru zabalil k vrácení, byla připojená...
    A další tip: OMGuard běží pod Androidem 5xx a vyšším. Já mám na tabletu čtyřku... Našel jsem v google play aplikaci s názvem U HD od stejného vývojáře, která umí totéž jako OMGuard HD a běží mi na Androidu 4xx - akorát asi není v češtině.
    A poslední tip: Myslel jsem si, že se vždy po čase kamera sekla a nenahrává - zhasne zelená ledka a záznam jsem na SD kartě nenašel. Není tomu tak - nahrává dál, akorát se záznam ukládá pod nesmyslným datumem. Vyřešil jsem to tak, že si prohlížení zadám od roku 2016 a zjeví se mi všechny "alarmy" - popořadě, jak byly nahrány, ale s nesmyslnými datumy a časy. Ale jsou tam... Doufám, že to časem vyřeší upgrade firmwaru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdá se, že mám podobný nebo stejný problém.
      Zjistil jsem, že vnitřní hodiny kamery se seřídí při připojení aplikace OMGuard, jenže místo aby běžely normálně dál, tak po nějaké době zblbnou a člověk má u záznamů špatné časy.
      A denně se připojovat jen kvůli hodinám se mi moc nechce.
      Možná to řeší nějaký novější firmware (mám tam 1.0.9.6), nevíte kde jej získat?
      Dá se případně obrátit na podporu Smartwares?

      PS: OMGuard (2.2.2.03) mi funguje pod Androidem 4.4.2

      Vymazat
  30. Ahoj,chtěl bych se zeptat jestli mi nějak půjde kamera připojit k routeru, který nemá lan.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Pravdepodobne nie, pretože kamera nadviaže prvé spojenie zo serverom výrobcu kamery výhradne cez LAN a až potom, po úspešnom spojení, je možné nastaviť bezdrátovú komunikáciu a používať ju, kde už potom nie je nutná prítomnosť zapojeného LAN kábla do kamery.

      Vymazat
  31. Ahoj, chtela bych se zeptat, zda je tu nekdo, komu take nejde zformatovat sd karta a nebo,zda nekdo poradi jak na to. Vzdy se to cca 15 vterin pripojuje a pak se to odpoji. Nevite co s tim?

    Diky za odpoved

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skúsil by som SD kartu vytiahnuť z IP kamery a naformátovať ju cez čítačku v PC ...

      Vymazat
  32. Zdravím. Má někdo zkušenosti se spotřebou dat v místě kamery?
    1) pokud kamera neodesílá foto nebo video
    2) spotřeba dat na 1 snímek, případně na 1 minutu videa?

    OdpovědětVymazat
  33. Anonymní14.04.17 7:05

    Ahoj, také mám kameru z Lidlu. Vše funguje bez problémů přes aplikaci v Androidu. Mám ale ještě jeden telefon s Windows. Máte někdo zkušenosti s tím jak dostat Omguard do telefonu Lumia?

    OdpovědětVymazat
  34. Vďaka za informácie,už som ju chcel trepnúť o stenu...funguje..

    OdpovědětVymazat

Dotaz, připomínka, oprava?
(pokud máte problém s vložením příspěvku, vyzkoušejte to v prohlížeči Chrome)